MISCHIEVOUS LOVE

Please Subscribe to read further chapters

Description

 

Zaman persekolahan adalah zaman yang paling menyeronokkan. Suka duka, ketawa serta menangis bersama adalah moments yang terbaik apabila berada di sekolah. 

Satu kelas dengan EXO? Woah! Itu adalah perkara yang sangat diinginkan oleh semua pelajar perempuan Sekolah Tinggi Swasta SM. 

SPECIAL A! Kelas yang hanya diduduki oleh lapan pelajar lelaki kacak paling popular disekolah. Agak sukar untuk masuk ke kelas tersebut kerana terdapat syarat kelayakan yang tinggi. 

Tetapi bagaimana pula Jaehee pelajar baharu disekolah itu dengan mudahnya dapat masuk ke kelas tersebut? Ini sungguh tidak adil!

Pada hari pertama Jaehee bersekolah disitu, dia telah disalah ertikan sebagai pelajar lelaki kerana penampilan dan pemakaiannya.

EXO memberikan respons yang hambar terhadap dirinya apabila dia ditakdirkan satu kelas bersama dengan mereka. Terutama Baekhyun dan Sehun yang memang dari awal telah menunjukkan tanda tidak suka mereka!


 

 

Foreword

 

To all my dear subscribers and readers, first saya nak minta maaf sebab dah lama tak update. Serius saya minta maaf! Second, saya nak ubah sikit cerita ni. Jalan cerita untuk story ni masih sama tapi saya akan edit sikit. Beberapa watak baru akan ditambah. Reason saya nak ubah cerita ni sebab saya nak fokuskan pada satu pasangan untuk satu cerita. Saya harap awak semua faham dan tetap membaca cerita ini. Terima kasih yang tak terhingga kerana selama ni sudi baca, subscribe dan vote. Sayang korang! Okay, itu sahaja. Terima kasih >.<

 

                                                                  

 

Comments

You must be logged in to comment
twomoons88
#1
Chapter 16: wah~ baru perasan yg cerita ni dh diubahsuai xD
Tujackji #2
updateee ~~
byunbaekhee #3
dah dapat result spm en bila nak sambung ni authornim saya kipas susah mati awak huhu pls update soon
yamato_mei #4
Chapter 35: Memang terbayek la cite kau z..nak bagi brapa bintang ya?. Hehehe. 5 bintang... aku suke coupls sehun..hehehe.so sweet..aku abiskan cite kau ni dlm satu malam tau..
twomoons88
#5
Chapter 36: Good luck! Fighting neh~ ^^ Semoga dapat jawab dengan tenang!
nurulizzahramanlee
#6
Chapter 36: Good luck!! Halsu isseo!!!
JeonAra #7
Chapter 36: good luck ! selamat menjalani ujian SPM ! ^^
Snooww
#8
Chapter 36: Gud luck authornim!!! Jwb exam elok!!
^~<
JeonAra #9
Chapter 35: Daebak!!!!! Palli update !!! >_<
lolexotics #10
name watak dlm cite sme dgn name samaran sye 'JAEHEE'
best cite nie