Chapter 12

Arjune Armanda [OG]
Please Subscribe to read the full chapter

        Buku setebal kamus ditutup laju oleh Kaning, senyumannya semakin melebar apabila teringatkan kejadian tadi. Kumpulan pembentangan mereka dipuji oleh profesor. Kesemua hasil dari mereka berempat. Tak sangka profesornya puji melambung dengan research mereka.

" Tak sangka group kita dipuji kaw-kaw" teruja Ryujin. Ini semua gara-gara rakannya yang bershawl pink pastel di depanya. Cuba bayangkan profesor asyik menguji mereka disebabkan research mereka tentang makanan halal.

" Thank you so much Lilly, ni semua sebab kau! markah pembentangan kita semua tinggi" sampuk Somi. Lilly Armanda mengucap syukur di dalam hati.

" Eh mana ada, ni semua usaha kita, aku cuma bagi idea je dekat korang semua. Kita pun dah usaha sama- sama" Lilly Armanda merendah diri. 

" Mana ada, kalau kau tak bagi idea ni semua kita takkan sebagus ini. Aku nak jadi profesional nutrition yang berjaya!, aku rasa makin falling in love dengan course makanan ni" Kaning memeluk tubuhnya gembira.

" Kalau kita ada group lagi kita buat yang terbaik tau!" kata Ryujin. Mereka semua mengganguk kecil dan bingkas bangun untuk bergerak ke kelas masing-masing. Ryujin dan Lilly Armanda bergerak ke tingkat dua manakala Kaning pulang dan Somi bergerak bertemu teman lelakinya. 

 

 

   Ricky memandang rakan-rakan kadetnya sedang dilatih oleh ketua barunya. Dia, masih lagi tidak dibenarkan untuk menyertai mana-mana latihan malah dia hanya terperap di dalam bilik disebabkan lukanya teruk dan siasatan bulinya masih dijalankan.

" Kesianya kau budak, dah la dibuli kenapa kau tak mati je ya?" tegur satu suara. Ricky menoleh ke arah lelaki yang lebih tinggi berbandingnya. Terus dia memaling muka, malas untuk cari gaduh. Dia dah penat dengan semua ni, badanya teruk dikerjakan oleh mereka semua termasuk ketuanya yang suka mengarahkan mereka.

Ketuanya kaya, mereka akan mengarahkan pembuli itu untuk memukul Ricky disebabkan waktu pertama Rikcy masuk, Ricky tidak seperti kadet- kadet lain yang patuh dengan arahan mereka. Malah belakangnya hampir ditusuk paku untuk mengantung paka

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet